Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci locale de pește și fructe de mare, a investit 200.000 de euro în deschiderea unui bistro gourmet în zona Floreasca. BistroMar este un restaurant pe bază de specialități de pește și fructe de mare preparate exclusiv cu produsele Alfredo Seafood și funcționează, în același timp, și ca magazin de desfacere pe partea de produs crud și ambalat.

Restaurantul este situat în Capitală, în incinta Pieței Floreasca și dispune de o suprafață de 50 de metri pătrați în interior și o terasă de 30 de metri pătrați. Printre specialitățile vedetă care se găsesc la raft se află tonul roșu proaspăt, dorada regală sălbatică, lupul de mare, scorpia de mare, dentex, seriola, limba de mare, langustine, scoici St. Jacques, dar și pești comuni cum ar fi codul, merluciul, macroul și heringul.

”Deschiderea BistroMar este un proiect de suflet, la care mă gândesc de 4 ani. După 15 ani de experiență în alegerea și prelucrarea celor mai bune soiuri de pește și fructe, acest pas mi s-a părut firesc. Am gândit BistroMar ca pe o îmbinare între un gourmet bistro și o pescărie unde vindem atât produse crude vrac, cât și ambalate”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General BistroMar și fondator Alfredo Seafood.

Proprietarii BistroMar și-au propus ca până la finalul lui 2019 să ajungă la vânzări de 100.000 de euro pe lună și la un milion de euro pe an, la finalul primilor doi ani de funcționare. În plus, pe viitor, Cristian Dărmănescu și Diana Dărmănescu iau în calcul extinderea conceptului în sistem de franciză.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013. Compania deține două fabrici în Constanța şi Bucureşti. Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importante lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât şi în peste 3.000 de magazine de comerţ tradiţional. Producătorul a încheiat 2016 cu afaceri de 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de anul precedent.

Comentarii recente

    Vrei să afli mai multe despre noi?

    Pescarul Alfredo Seafood este aici să te ajute cu mai multe informații.