Cristian Mihai Dărmănescu, Director General/ fondator Alfredo Seafood și director general BistroMar: „Obiectivele pentru 2022 nu le-am stabilit încă, ci le vom seta, în toamnă, după ce evaluăm rezultatele de vânzări din această vară”
În niciun caz. Domeniile de activitate în care activăm nu intră în vacanță niciodată, cu atât mai puțin pe timpul verii. Așadar, ne continuăm activitatea în ritm alert atât pe segmentul de import, procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare, în zona serviciilor de transport și logistică, precum și în HoReCa, unde am fost greu încercați anul trecut.
Certitudini și predictibilitate
Odată cu estomparea crizei sanitare, situația pare să devină din nou predictibilă. Există, încă, temerea, unui nou val al pandemiei și numai la toamnă vom ști dacă această temere se va confirma, dar noi suntem optimiști.
Îngrijorări
Câtă vreme consumul de pește și fructe de mare nu ia pauză și nu a luat nici în timpul stării de urgență din 2020, nu vedem motive de îngrijorare.
Planuri de business
Pentru anul în curs ne-am planificat o cifră de afaceri de 110 milioane de lei, iar după cum au mers lucrurile până acum, credem că o vom atinge până la sfârșitul anului. Obiectivele pentru 2022 nu le-am stabilit încă, ci le vom seta, în toamnă, după ce evaluăm rezultatele de vânzări din această vară.
Vacanță în țară sau în străinătate
Nu, nu o să plec într-o vacanță propriu-zisă. Încerc să rămân cât mai focusat pe afacerea pe care o dețin. Cel mai probabil o să fie plecării scurte, de câteva zile.
Pe parcursul acestei veri, redacția Forbes România va publica mai multe astfel de chestionare, ce fac parte din proiectul editorial intitulat Summer Plans 2021. Totodată, acestea se vor regăsi și în ediția viitoare de print Forbes România.
Interviu Forbes